Contact

Goedendag, waar kunnen wij u mee helpen?

Contact

Maak een vrijblijvende afspraak

Contact opties

Onze klantenservice is nu gesloten.

bel me terug logo

Bel 0800 0088

bel me terug logo

Bel mij terug
Antwoord in 3 uur

facebook message icon

Facebook
Antwoord in 6 uur

mail icon

E-mail:
info@visusoogkliniek.nl
Antwoord in 12 uur 

Contact opties

Onze klantenservice is nu gesloten.

bel me terug logo

Bel mij terug
Antwoord in 30 min

bel me terug logo

Bel 0800 0088

facebook message icon

Facebook
Antwoord in 6 uur
 

mail icon

E-mail:
info@visusoogkliniek.nl
Antwoord in 12 uur 

Onze klinieken

Onze klinieken

Er is altijd een kliniek bij u in de buurt

visus oogkliniek amsterdam small

Ooglaseren Amsterdam

Gustav Mahlerlaan 54
1082 ME Amsterdam

visus oogkliniek rotterdam small

Ooglaseren Rotterdam

‘s-Gravenweg 310
3062 ZM Rotterdam

visus oogkliniek denbosch

Ooglaseren Den Bosch

Stationsweg 17
5211 TV ‘s-Hertogenbosch

visus oogkliniek utrecht small

Ooglaseren Utrecht

Janskerkhof 1
3512 BK Utrecht

Maak een vrijblijvende afspraak

0800 0880 (Nederland)
+31-10 2535255 (Buiten Nederland)
Info@visusoogkliniek.nl

visus oogkliniek amsterdam

Ooglaseren Amsterdam

Gustav Mahlerlaan 54
1082 ME Amsterdam

rotterdam

Ooglaseren Rotterdam

‘s-Gravenweg 310
3062 ZM Rotterdam

den-bosch

Ooglaseren Den Bosch

Stationsweg 17
5211 TV ‘s-Hertogenbosch

visus oogkliniek utrecht

Ooglaseren Utrecht

Janskerkhof 1
3512 BK Utrecht

Maak een vrijblijvende afspraak

0800 0088 (Nederland)
+31-10 2535255 (Buiten Nederland)
Info@visusoogkliniek.nl

Spoedaanvraag

Spoedaanvraag

Contact bij acute situaties

Verreweg de meeste mensen herstellen snel en goed van een ooglaserbehandeling. Slechts bij hoge uitzondering treden er complicaties op. Mocht het desondanks zo zijn dat je herstel niet volgens verwachting verloopt, is het belangrijk dat je dit op tijd aan ons vertelt.

  • Voor de beste zorg in de eerste 24 uur raden we in noodgevallen aan direct contact met ons op te nemen via de VISUS SpoedZorglijn.
  • Zorg dat je nummerherkenning hebt ingeschakeld, dan kunnen we je terugbellen als dat nodig is.
  • Natuurlijk kun je ook altijd contact opnemen met je huisartsenpost.
Visus Spoedzorglijn

Dit nummer is alleen bestemd voor noodsituaties. Mocht zich iets voordoen wat wij niet omschreven hebben op deze pagina, dan raden wij aan om eerst 4 uur lang ieder kwartier te druppelen met kunsttranen.

Mochten hierna de klachten niet verminderen, dan adviseren wij u contact op te nemen via de spoedlijn. Let op! Dit telefoonnummer is alleen bestemd voor acute situaties in de eerste 24 uur na de behandeling.

Spoedaanvraag

Contact bij acute situaties

Verreweg de meeste mensen herstellen snel en goed van een ooglaserbehandeling. Slechts bij hoge uitzondering treden er complicaties op. Mocht het desondanks zo zijn dat je herstel niet volgens verwachting verloopt, is het belangrijk dat je dit op tijd aan ons vertelt.

  • Voor de beste zorg in de eerste 24 uur raden we in noodgevallen aan direct contact met ons op te nemen via de VISUS SpoedZorglijn.
  • Zorg dat je nummerherkenning hebt ingeschakeld, dan kunnen we je terugbellen als dat nodig is.
  • Natuurlijk kun je ook altijd contact opnemen met je huisartsenpost.
Visus Spoedzorglijn

Dit nummer is alleen bestemd voor noodsituaties. Mocht zich iets voordoen wat wij niet omschreven hebben op deze pagina, dan raden wij aan om eerst 4 uur lang ieder kwartier te druppelen met kunsttranen.

Mochten hierna de klachten niet verminderen, dan adviseren wij u contact op te nemen via de spoedlijn. Let op! Dit telefoonnummer is alleen bestemd voor acute situaties in de eerste 24 uur na de behandeling.

Wanneer contact opnemen

Wanneer contact opnemen

IntraLASIK

Wat is normaal (eerste 3-4 dagen)?

  • Veel pijn
  • Branderige ogen
  • Tranende ogen
  • Een stekend gevoel in de ogen
  • Zandkorrelgevoel
  • Wazig zicht / Gevoeligheid voor licht
  • Droge ogen (niet open kunnen houden van de ogen)

Wanneer bellen?

  • Ingeval van veel (aanhoudende) pijn na het
    verwijderen van de bandagelens
  • Sterke daling van het zicht
  • Het ontstaan van een witte plek (infectie) centraal in het oog
  • Bij toenemende roodheid

TransPRK

Wat is normaal (eerste 3-4 dagen)?

  • Branderige ogen (eerste 4 uur)
  • Tranende ogen
  • Milde pijn (ogen niet open kunnen houden)
  • Zandkorrelgevoel
  • Wazig zicht

Wanneer bellen?

  • Toenemende roodheid
  • Veel pijn
  • Een sterke daling van het zicht
  • Indien een voorwerp in het oog is gekomen

IntraLASIK

Wat is normaal (eerste 3-4 dagen)?

  • Veel pijn
  • Branderige ogen
  • Tranende ogen
  • Een stekend gevoel in de ogen
  • Zandkorrelgevoel
  • Wazig zicht / Gevoeligheid voor licht
  • Droge ogen (niet open kunnen houden van de ogen)

Wanneer bellen?

  • Ingeval van veel (aanhoudende) pijn na het
    verwijderen van de bandagelens
  • Sterke daling van het zicht
  • Het ontstaan van een witte plek (infectie) centraal in het oog
  • Bij toenemende roodheid

TransPRK

Wat is normaal (eerste 3-4 dagen)?

  • Branderige ogen (eerste 4 uur)
  • Tranende ogen
  • Milde pijn (ogen niet open kunnen houden)
  • Zandkorrelgevoel
  • Wazig zicht

Wanneer bellen?

  • Toenemende roodheid
  • Veel pijn
  • Een sterke daling van het zicht
  • Indien een voorwerp in het oog is gekomen

Relex Smile

Wat is normaal (eerste 3-4 dagen)?

  • Milde pijn
  • Willen dichthouden van de oogleden
  • Waterige ogen

Wanneer bellen?

  • Drukkende / stekende pijn
  • Een sterke daling van het zicht
  • Roodheid

Lensvervanging

Wat is normaal (eerste 3-4 dagen)?

  • Veel pijn
  • Branderige ogen
  • Tranende ogen
  • Een stekend gevoel in de ogen
  • Zandkorrelgevoel
  • Wazig zicht / Gevoeligheid voor licht
  • Droge ogen (niet open kunnen houden van de ogen)

Wanneer bellen?

  • Ingeval van veel (aanhoudende) pijn na het
    verwijderen van de bandagelens
  • Sterke daling van het zicht
  • Het ontstaan van een witte plek (infectie) centraal in het oog
  • Bij toenemende roodheid

Relex Smile

Wat is normaal (eerste 3-4 dagen)?

  • Milde pijn
  • Willen dichthouden van de oogleden
  • Waterige ogen

Wanneer bellen?

  • Drukkende / stekende pijn
  • Een sterke daling van het zicht
  • Roodheid

Lensvervanging

Wat is normaal (eerste 3-4 dagen)?

  • Veel pijn
  • Branderige ogen
  • Tranende ogen
  • Een stekend gevoel in de ogen
  • Zandkorrelgevoel
  • Wazig zicht / Gevoeligheid voor licht
  • Droge ogen (niet open kunnen houden van de ogen)

Wanneer bellen?

  • Ingeval van veel (aanhoudende) pijn na het
    verwijderen van de bandagelens
  • Sterke daling van het zicht
  • Het ontstaan van een witte plek (infectie) centraal in het oog
  • Bij toenemende roodheid
Herhalingsrecept aanvragen

Herhalingsrecept aanvragen

Iedere patiënt krijgt via Visus Oogkliniek een medicijnenpakket op de dag van de behandeling. Dit is voldoende om de eerste paar weken na uw behandeling te druppelen. Indien u daarna een herhaalrecept voor uw druppels nodig heeft, kunt u onderstaande gegevens invullen. Wij sturen de eerstvolgende werkdag een herhaalrecept naar uw apotheek. U kunt de druppels aan het eind van die dag bij uw apotheek ophalen. Herhalingsrecepten kunnen alleen door patiënten in Nederland aangevraagd worden.

Patiënten buiten Nederland kunnen dit doen via de eigen huisarts of kunsttranen in de winkel kopen zonder conserveringsmiddelen erin.

  • Aanvraag formulier

  • Maak uw keuze

    Aantal is in doosje

Feedback / Klacht

Klachtencommissie

We doen ons uiterste best om goede zorg te bieden. Toch kan het zijn dat u niet volledig tevreden bent over de behandeling of bejegening. Uw opmerking of klacht is voor ons van belang. Op basis van de Wet cliëntenrechten zorg (Wcz) heeft Visus Oogkliniek twee klachtencommissies, die klachten van patiënten onderzoekt en er een uitspraak over doet. Dat is in eerste instantie de interne commissie en in tweede instantie de externe commissie. De externe commissie behandeld klachten alleen nadat zij is beoordeeld door de interne commissie. Het advies c.q. de aanbevelingen van de interne commissie naar aanleiding van een klacht gelden voor de directie als een zwaarwegend advies. Het oordeel van de externe commissie over de (on)gegrondheid van een klacht is voor de directie bindend.

klacht
feedback

Laat uw feedback achter

Binnen onze kliniek wordt veel aandacht besteed uw (patiënt)veiligheid. Wij doen er alles aan om de veiligheid in onze kliniek te optimaliseren en onnodige schade voor u als patiënt te voorkomen. U bent in onze kliniek een onmisbare schakel om dit te signaleren. Indien u het vermoeden hebt dat er iets fout gaat tijdens uw behandeling, vragen wij u dit direct te melden aan uw behandelaar.

klacht

Klachtencommissie

We doen ons uiterste best om goede zorg te bieden. Toch kan het zijn dat u niet volledig tevreden bent over de behandeling of bejegening. Uw opmerking of klacht is voor ons van belang. Op basis van de Wet cliëntenrechten zorg (Wcz) heeft Visus Oogkliniek twee klachtencommissies, die klachten van patiënten onderzoekt en er een uitspraak over doet. Dat is in eerste instantie de interne commissie en in tweede instantie de externe commissie. De externe commissie behandeld klachten alleen nadat zij is beoordeeld door de interne commissie. Het advies c.q. de aanbevelingen van de interne commissie naar aanleiding van een klacht gelden voor de directie als een zwaarwegend advies. Het oordeel van de externe commissie over de (on)gegrondheid van een klacht is voor de directie bindend.

feedback

Laat uw feedback achter

Binnen onze kliniek wordt veel aandacht besteed uw (patiënt)veiligheid. Wij doen er alles aan om de veiligheid in onze kliniek te optimaliseren en onnodige schade voor u als patiënt te voorkomen. U bent in onze kliniek een onmisbare schakel om dit te signaleren. Indien u het vermoeden hebt dat er iets fout gaat tijdens uw behandeling, vragen wij u dit direct te melden aan uw behandelaar.

Ontvang kosteloos de Visus brochure

Kom op uw gemak (in 110 pagina's) alles te weten over ooglaseren en de lensvervangende behandeling

Vraag de gratis Visus brochure

Kom op uw gemak (in 110 pagina's) alles te weten over ooglaseren en de lensvervangende behandeling